Straciatellina



Tako jednostavna, a tako efektna i ukusna….Znam samo da kad sam ju napravila, nestala je u tren i zavladalo je opće oduševljenje…Koliko dugo treba da se napravi, isto toliko treba da nestane. Tortica koje je puno puta isprobavana, i koju toplo preporucujem:)



Potrebni su slijedeći sastojci:



BISKVIT (kalup za tortu promjera 24 cm):

3 jaja

3 žlice šećera

3 žlice brašna

1 ravna žlica kakaa

pola vrećice praška za pecivo




KREMA

500 ml običnog jogurta, ili jogurta

od vanilije ili jogurta od

stracciatelle

200 g grubo naribane tamne

čokolade (ili 100 g ako

radite sa jogurtom od

stracciatelle

500 ml vrhnja za šlag

2 vanilin šećera

2 želatine u prahu

2 šlag fixa

PRELJEV

1 žlica maslaca

2 žlice kakaa

70 g šećera u prahu

2 žlice vode

Opcija preljevu

sitno naribana čokolada za

površinu torte

Pećnicu zagrijte na 180 stupnjeva. Žumanjke i šećer pjenasto izmiksajte. Dodajte brašno s praškom za pecivo i kakao, te dobro promiješajte. Od bjelanjaka istucite čvrsti snijeg.

Drvenom kuhačom lagano umiješajte snijeg u smjesu od jaja, izlijte u kalup i pecite cca 10 minuta. Biskvit ostavite da se skroz ohladi, pa maknite dno kalupa i ostavite samo prsten na tanjuru u kojoj ćete poslužiti tortu.

Želatinu otopite sa 10 žlica vode i ostavite da nabubri. Za to vrijeme istucite vrhnje sa vanilin šećerom i šlag fixom. Želatinu otopite na laganoj vatri i primješajte je jogurtu.Ako imate jogurt od stracciatelle, umiješajte samo 100 grama grubo ribane čokolade, a ako imate

od vanilije, umiješajte smjesi 200 g grubo ribane ili narezane čokolade. Isto tako ako koristite obični jogurt, pa lagano promiješajte.Smjesu izlijte na biskvit s prstenom. Najbolje je da ostavite preko noći u kalupu, ali dovoljno je i da se hladi 4 do 5 sati u hladnjaku.



PRELJEV

Maslac s 2 žlice vode stavite na vatru, kad zakipi, maknite sa vatre i dodajte kakao i šećer. Miješajte dok glazura ne postane glatka.Ostavite da se ohladi i prelijte po torti i stavite u hladnjak da se preljev stisne, ili samo posipajte sitno naribanu čokoladu po površini. Ja sam stavila oboje.



Oglasi

7 thoughts on “Straciatellina

  1. Sve sam pregledala, sve bookmarkovala i sad mi se vrti u glavi od sve ove divote! Drago mi je sto si pocela da blogujes :)Dok sam citala blog rekla sam sebi da cu ostaviti komentar kod prvog posta. I gle, evo ove tortice! Ona mi je vec u omiljenim receptima i rekla bih da je ovo znak da je trebam sto pre praviti 🙂

    Sviđa mi se

  2. oduševljena sam svim receptima, fotografijama, ma svime. Prekrasno. Iako sam na dijeti sigurno ću nešto napraviti, al teško mi je izabrati, sve je super.

    Sviđa mi se

Komentiraj

