Awards!!!!

Malo se nakupilo nagradica i vrijeme je da ih proslijedim na slijedeće blogove. Pravila znate, dakle, okačite nagradu na svoj blog s linkom onoga tko vas je nagradio i dalje proslijedite na 8 blogova. Nagradu Blogger Oscar koju sam dobila od Mikkey- thank you Mikkey:) sa bloga My cooking creations dodjeljujem:


Moniki sa bloga Sweet Sensation
Maslinka
Vali voli torte
NLO
Nina` s recipes
Da mi je nešto slatko
Marigold
Recepti iz moje bilježnice

Slijedeća je nagrada You are super duper chef!! od Nine sa bloga Nina`s Recipes, thank you Nina:) koju proslijedite na 7 blogova, a ja ju dodjeljujem blogovima:


Volim kuhati
U mojoj kuhinji 2
Recepti iz moje bilježnice
Palachinka
My cooking creations
Jubistacha
Cooks and bakes

Premiul de creativitate koju mi je dodijelila Nina sa bloga Nina`s Recipes, thank you Nina:)ide slijedećim blogovima, a vi ju proslijedite na slijedecih 7 blogova:

Volim kuhati
Voće i povrće
Sweet Sensation
NLO
Maslinka
Marigold
My cooking creations

I još jedna od Mikkey sa bloga My cooking creations – thank you Mikkey:) koju proslijedite na 8 blogova:


Vrtaljica
Voće i povrće
Recepti iz moje bilježnice
Nina`s recipes
Grne
Delizie del palato
Cookmania
Jubistacha

Čestitke svima!!!

Oglasi

16 thoughts on “Awards!!!!

Komentiraj

