Kandirani djumbir i napitak od djumbira/Candied ginger and ginger ale

ENGLISH VERSION BELOW

Djumbir je jedna od mojih omiljenih namirnica. Volim njegov okus, miris, volim ga u desertima, u slanim jelima, pićima, a vrlo često ga stavim i u kavu, dok su keksići s njim moj glavni favorit. A ginger ale jednostavno obožavam, to je jedino gazirano piće koje pijem i puna mi je garaža limenki ginger ale-a. Listajući knjigu Davida Lebovitza naišla sam na recept za kandirani djumbir i za napitak sa djumbirom, malo sam ga prilagodila i oduševila se. Ponajprije s napitkom koji je skoro pa identičan onom kupovnom, zapravo još je i bolji jer je intenzivniji okus, a zatim sa kandiranim djumbirom koji je definitivno isti kao i kupovni. Ljekovitost djumbira je već opće poznata stvar, pa krenimo na recept. Potrebno vam je:

250 g svježeg i oguljenog djumbira

400 g šećera
500 ml vode
prstohvat soli
šećer za uvaljati komadiće djumbira

Djumbir narežite na što tanje listiće. U posudu na srednju vatru stavite šećer i vodu, i miješajte dok se šećer ne otopi. Dodajte komadiće djumbira i kuhajte na srednjoj vatri sat vremena. Kad je kuhan, malo ga posušite na kuhinjskom ručniku i uvaljajte u kristalni šećer. Otresite višak šećera i poslažite na pek papir jedan pored drugoga da se suše, nekoliko sati ili preko noći. Ostatak šećera možete upotrijebiti za razna tijesta, sladolede ili razne frostinge. Kandirani komadići djumbira mogu stajati na sobnoj temperaturi nekoliko mjeseci. Sirup ostavite da se ohladi i pospremite ga u hladnjak. Za ovaj fantastičan napitak (ginger ale) pomiješajte malo dobivenog sirupa sa mineralnom vodom ili sodom, dodajte limetu i ukrasite po želji.

“”””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””

CANDIED GINGER AND GINGER ALE
Ingredients:

250 g fresh ginger peeled
400 g granulated sugar
500 ml water
extra sugar for coating the ginger pieces

Slice the ginger as thinly as possible. In a medium saucepan, combine the sugar and the water over medium heat, stirring until the sugar is dissolved. Add the ginger pieces. Simmer over medium heat for 1 hour. When the ginger is done, toss the drained ginger pieces in the sugar, shake off excess sugar and spread them out. The sugar can be reused in a batter or ice cream base, or in some frosting. Let dry for several hours, or overnight. Let the ginger syrup cool, then refrigerate. The pieces can be stored at room temperature for a few months. For ginger ale pour in some sparkling water and lime.
Oglasi

26 thoughts on “Kandirani djumbir i napitak od djumbira/Candied ginger and ginger ale

  1. Fotke su ti prekrasne. Jedan moj poznanik, Amerikanac, stalno je pričao o “ginger ale”, sada vidim o čemu se radi.Kandirani đumbir mi je super, često se traži u receptima, a na našem tržištu,se ne može naći pakiran.

    Sviđa mi se

  2. Savršeno, jedan sličan recept za piće od đumbira sam pronašla u svojoj novoj indijskoj kuharici, a i ovaj tvoj zvuči jako dobro.Kandirani đumbir nisam nikad probala i ne mogu zamisliti kakvog je okusa!Čula sam dosta oprečna mišljenja o tome. 🙂 Fotke su ti P-R-E-D-I-V-N-E! 🙂

    Sviđa mi se

  3. oduševljena sam ovim postom…odavno čitam o kandiranom đumbiru a nigde ga nemogu kupiti… imam svežeg u frižideru i obavezno ovo probam jer zvuči jako zanimljivo… ukus baš ne mogu da pretpostavim ali zato sigurno pravim…a i piće… ma supera fotke su tako sveže i predivne da nemam reči…

    Sviđa mi se

  4. već dugo tražim kandirani đumbir i kod nas ga nažalost nema za kupiti…i nije mi nikad palo na pamet da ga sama napravim, ali sad definitivno hoću! obožavam ga, a vjerujem da će mi se svidjeti i sok. fotke su ti draga fenomenalne!! 🙂

    Sviđa mi se

  5. hvala cure:)cosmo, istina, ginger ale je jako popularan u Americi, a na nasem trzistu, a niti ovdje kod mene ga nema za kupiti, nego ga kupujem u americkoj trgovini, dok kandiran djumbir kupujem u indijskim trgovinama, u zagrebu ga nisam nikad vidjela. ovi homemade pripavci stoje rame uz rame onim kupovnim, zapravo jos su i bolji.palachinka, moras probati, koliko je dobar u slanim jelima, toliko je dobar i u slatkim, gdje je meni jos i vise zastupljen.Andrea, ako volis spicy okus, sigurna sam da ce ti se svidjeti.Hvala Vera, probaj, neces pozaliti:)Maslinka:) bas mi je drago:)Monika:))), hvala ti:)Biti ce mi jako drago ako vam se svidi!

    Sviđa mi se

  6. Cure, evo u nadi da ću nekome pomoći kandiranog đumbira ima za kupiti u Zagrebu u Intersparu 100%, a navodno ga ima i na tržnici na Kvatriću.Nedavno se kod nas pojavio i giger ale proizvođača Bundaberg. 🙂

    Sviđa mi se

  7. Lijeni Bosanac pitaA jel moze djumbir da se roka nako uzivo bez da se priprema. Recimo uzmes korijen pa cuclas. Mislim probo sam al je zesci od rakije. Ubi ba. Jel neko probo da ga jede nako ako je muskarac posto ovde vidim samo zene djumbiraju. I jel mu sta bilo otog ?

    Sviđa mi se

Komentiraj

