Ajme koliko nas je…..radovi

Najprije se zahvaljujem svima na sudjelovanju u ovom krugu igrice Ajme koliko nas je koju je pokrenula Monsoon. Svaki mjesec nas je sve vise, i odmah iskoristavam priliku da pozelim dobrodoslicu i novim blogerima koji su ovaj mjesec prvi put sudjelovali u igrici. Ulaznica je jako puno, sve djeluju prefino, recepti su jako mastoviti tako da je bilo jako tesko odluciti se za samo tri. Izvlacenje papirica je puno pomoglo, posto sam bila jako neodlucna, ali o tome na kraju posta. Sto se tice domacice za slijedeci mjesec, odnosno tekuci, niti trena nisam dvoumila, odluka je pala na dragu Branku sa bloga Home made by B. A evo i ulaznica koje su dosle na moj mail, ako slucajno tko nedostaje, znaci da nisam dobila mail.

Love cake by monsoon


Rizoto sa sjemenkama by Delicious for kids

Muffins baklava sa bijelom cokoladom by Cooketa


Biskoti sa karameliziranim orasima by Cooketa


Strudla ala baklava by Cooketa


Baklava muffins sa pistacijama by Cooketa


Integralne penne sa pestom od ljesnjaka i persina by Cooketa


Tortellini s prsutom i sirom u pikantnom pestu od paprika by Cooketa


Tagliatelle s umakom od sparoga by Cooketa


Spageti sa pestom od rukole sa kozjim sirom i pinjolima by Cooketa


Pasta sa gorgonzolom, orasima i spinatom by Cooketa


Pileci file u ljesnjacima by Cooketa


Piletina sa marelicama i bademima by Cooketa


Piletina u u maku od oraha alla Turca by Cooketa

Svicarska rolada s ljesnjacima by Bites like music

Orahnjaca by Maninas

Kuglof od banane by Sweet food

Cvjetici by Sweet food

Florentinci by Sweet food

Torta ana mari by Sweet Food

Punjena pileca prsa s bademima i pistacijama by Sweet Sensation

Muesli by thursdaycooking

Zelena orah peciva by T&T kitchen

Svinjski odresci sa sparogama i pinjolima by T&T kitchen

Cokoladno lisnato tijesto sa kremom od pistacija i malinama by T&T kitchen

Kruh od koprive i oraha by Parfe Dunja

Crna torta by Open Bar

Muffini od mrkve by Voce i povrce

Piletina sa bademima i marelicom by Laka kuharica

Torta sa pinjolima by Svastarica

Cokoladne kocke by mignonne

Snicle u ogrtacu od oraha by Mignonne

Gorgonzola and hazelnut shortbread by Alanvla

A izvuceni receptu su:

Strudla ala baklava by Cooketa

Kruh od koprive i oraha by Parfe Dunja

Orahnjaca by Maninas

Cestitke izvucenima i svima jos jednom puno hvala na sudjelovanju!!!!

Oglasi

19 thoughts on “Ajme koliko nas je…..radovi

  1. A stvarno, Ajme koliko nas je! :)Treba to posložiti! Skidam kapu! :)Prekrasni recepti, dobar dio mi je promakao, a i ja sam kao i Maninas otkrila neke nove blogove. Čestitke nagrađenima, bubanj je odlično odradio posao :).Čestitke i Branki, odličan izbor za novu domaćicu, znatiželjna sam što nam je novi zadatak! 🙂

    Sviđa mi se

  2. Uh, sad tek vidim koliko sam dobrih receptica propustila, imacu sta da pregledam ovih dana, odlican posao draga i to jos pored sve guzve koju imas…sve cestitke pobednicima ovog kruga, i naravno svim ucesnicima, a veliki pozdrav i nasoj novoj domacici…jedva cekamo novu temu!;)))

    Sviđa mi se

  3. divni radovi,odlicni recepti ! Odlicno si ih poslozila i super si odradila ovaj krug ! I draga Jasenka hvala ti na tituli domacice za ovaj mjesec, iskreno sam pocascena i hvala na povjerenju !Nova tema stize do kraja dana, najkasnije sutra ujutro.

    Sviđa mi se

  4. Sada sam tek svjesna koliko je dobra bila tema ” Orašasti plodovi”. U prvom momentu mi se činilo da je što se tiče sjemenki, oraha, badema i sl. sve rečeno. No ova igra je bila otkriće i iznenađenje, a to potvrđuje i to kako i dalje mnogi rade sa pistacijima, pinjolima, lanom…Jasenka zahvaljujem na odličnoj temi, super odrađenoj prezentaciji radova unatoč velikom broju učesnika, a zahvaljujem i na nagradici.

    Sviđa mi se

  5. Ja imam jedno pitanje.. Pošto sam tek nedavno s vama ovako aktivno, a već dugo voajerišem 🙂 htjedoh upitati da li mogu i ja učestvovati u sljedećem krugu ove igrice? Ako mogu, molila bih nakratko za objašnjenje oko pravila 🙂

    Sviđa mi se

  6. hvala vam cure :)Natasa, naravno da se mozes ukljuciti!!! gore na linku Ajme koliko nas je pisu pravila i sve sto je potrebno, pa pogledaj. uglavnom domacica zada temu za mjesec i ti napravis nesto s tom namirnicom koja je zadana, posaljes domacici mail sa linkom i slikom recepta i to je to :)Snjezo, nema problema ubacim te 🙂

    Sviđa mi se

  7. joj, vidim da me nema.:( a ja sam stavila recept mozda jedan-dva dana nakon objave teme. u stvari, to je skroz moja greska sto me nema jer sam zaboravila poslati email s adresom posta i slikom. isprike, jasenka. jel’ kasno da to ucinim?:)svima cestistam na prekrasnim receptima i slikama.:)

    Sviđa mi se

  8. Snjezana, evo sama sam se posluzila :), tvoja ulaznica je ubacena i hvala ti na sudjelovanju…kako sam malo u guzvi nisam stigla redovno pratiti blogove sa ulaznicama, pa sam se oslonila samo na mail, i tvoja mi je ulaznica promakla.

    Sviđa mi se

Komentiraj

