Tot ziens Netherlands i kratki oproštaj

Tri godine su tako brzo prošle da imam osjećaj da sam jučer došla ovdje. Nikada neću zaboraviti prvi susret sa predivnim jugom Nizozemske, izgubljenu prtljagu na njemačkom aerodromu, mališa i ja u ljetnom izdanju sa uzavrelog zagrebačkog asfalta stižemo u hladnu i kišovitu Nizozemsku….najupečativljivije mi je u sjećanju ostalo kako se smrzavam usred ljeta i kako bih sad vrlo rado moju izgubljenu prtljagu da obučem debelu vestu. S vremenom smo se naučili nositi, čak je bio i izazov kako se obući za jedan dan, računajući da može pasti snijeg, kiša naravno, zapuhati jaki i hladni vjetar, ali i zapržiti sunce. Stvarno sam zavoljela ovu zemlju prepunu zelenila, ljubaznih ljudi, krasnih gradova. S njihovom kuhinjom nismo baš bili na ti, ali kako živimo na tromeđi Njemačke, Belgije i Nizozemske, namirnice nisu više bile problem, barem u Njemačkoj.

I tako je prošlo tri godine i vrijeme povratka u Zagreb. Kako smo se natempirali da se vraćamo za tri godine, povratak nam ne pada teško jer se vraćamo kući, a i ona drži vodu da je svugdje lijepo, ali kod kuće je najljepše. Veselim se našem stančiću, prijateljima i rodbini, mami i njezinim kolačima, svom poslu koji me čeka već tri godine i svemu onome za što sam bila recimo zakinuta ovdje (ispijanju kave sa svojim prijateljicama u bilo koje doba dana i noći, doći u trgovinu i reći dobar dan, kupiti Vegetu i tako neke sitnice….). Isto tako znam da će mi puno stvari nedostajati odavdje, prvenstveno divni ljudi koje sam upoznala i koji su postali moja svakodnevnica, putovanja, i puno puno toga, ali idemo dalje i opet dalje ako nam se pruži još koja takva prilika.

Ovaj post sam imala namjeru napisati i prije da se na kratko pozdravim sa vama, jer me je čekalo pakiranje i znala sam da me kuhinja u zadnjih mjesec dana i idućih nekoliko mjeseci neće baš previše viđati. Nisam niti znala koliko jedna žena može nakupiti stvari u 3 godine, koje treba spakirati i opet otpakirati kad se vratimo. Nisam niti znala da imam neke stvari :))) dok nisam krenula od podruma pa do 2 kata, preko garaže i dvorišta. Sad samo moram smisliti kako to sve uklopiti u stan od 55 kvadrata, ali to će biti slatke muke. Kutije su spakirane i ja sam spremna za odlazak. U Zagreb nosimo još jedan mali paketić:) koji bi trebao doći na svijet u 11. mjesecu, ali o tome ću u nekom drugom postu, kad se sredimo, smjestimo, klimatiziramo i uhvatim vrijeme od posla na koji se vraćam u lipnju i kojem se baš veselim nakon tri godine ljenčarenja. Dakle, pozdravljam se sa vama na kratko i vidimo se uskoro!!!

Oglasi

37 thoughts on “Tot ziens Netherlands i kratki oproštaj

  1. eheeeejj pa vijest o “paketiću” je divna!!! Baš si mi uljepšala dan, izmamivši mi osmijeh! :))))Sretan povratak kući, ma gdje god bila! Za mene je dom, tamo gdje mi je porodica i to je najbitnije 🙂

    Sviđa mi se

  2. Taman sam ti htela pisati mail da vidim “dokle ste stigli”… Fotkice su mi predivne… i moram ti priznati da si me opet uspela rasplakati… mislim onim suzama radosnicama :)Zelim vam lep i uspesan povratak i cuvajte dobro svoj “paketic” 🙂

    Sviđa mi se

  3. Mila moja Jasenka brizno cuvaj vas predragi paketic i sretan ti povratak u rodni kraj.. bezbroj najsrdacnijih zelja za sve najbolje cijeloj obitelji od srca uz njezne puse x 3 lete iz Pariza:)))

    Sviđa mi se

  4. Koji predivan post! Cestitam na svemu! Ah, koliko slicnosti sa mnom, i ja se nakon 4 godine provedene u Americi vracam doma, u Zagreb, i kako si rekla, svugdje je lijepo, al doma je najljepse:) Sretno!

    Sviđa mi se

  5. Draga Jasenka (kako samo divno ime imas!) cestitam na buducoj prinovi ako Bog da. Uzivala sam citajuci tvoj blog i iskreno se sa tobom radujem povratku u tvoju domovinu a jos vise na ljepu vijest o trudnoci. Sretna selidba i kao sto druge prije mene rekose nemoj se previse naprezati niti umarati. Sve najbolje ti zelim iz daleke Amerike.

    Sviđa mi se

  6. Prije svega moje iskrene čestitke na “malom paketiću” koji nam donosiš natrag u Zagreb :), divna vijest i jako me razveselila !! Super da si pripremila sve što treba za selidbu i želim da sve skupa prođe u najboljem redu ! Dobro nam došli natrag, veselim se zajedničkoj kavici u Zagrebu :))

    Sviđa mi se

  7. čestitam vam na peketiću!! izmamila si nam čini mi se svima osmijeh na lice sa tom viješću :))) drago mi je da se vraćaš i da si podjelila s nama svoje utiske življenja u jednoj stranoj zemlji.. btw. sve je popraćeno prekrasnim fotografijama. 🙂

    Sviđa mi se

  8. Draga Jasenka, baš me dirnuo ovaj tvoj post i već sam smišljala što napisati dok nisam došla do ovog dijela o “paketiću” kad sve ostalo nije više bitno… od srca ti čestitam i sretna sam zbog tebe! :))

    Sviđa mi se

  9. Dragi moji,PETEKIII, zelim vam sve najbolje , eto uskoro cete kuci i to je samo 800 km od predivnog Skopla prelepe Makedonije, ustvari niste dosli za Bozic pa evo sad u toku ljeta Ohrid je tu.Pozdravi mi Davora poljubi mi Iana.Gordana, Simeon, Ognen i Gorjan

    Sviđa mi se

  10. Draga Jasenka, prvo sve cestitke za te divne vijesti…svratila sad da vidim gdje si i onda se obradovah ovim divnim vijestima.Super!:*Znam da te ceka puno posla, obaveza…muke oko pakovanja, ali zena kao ti bi nikla kao pecurka bilo gdje.Zato srecno!Putuj s vjetrom u ledjima, nek sve bude kako treba, good luck 🙂

    Sviđa mi se

  11. draga naša jasenka, došla sam vidjeti što se događa s tobom i kamo si nestala, a kad ono divna vijest! dobro došla kući i čestitam za bebopaketić, predivno! 🙂 bubla

    Sviđa mi se

Komentiraj

