Salata od bundeve i šipka

Pumpkin and pomegranate salad

Jesen i zima su moja omiljena godišnja doba. Ljeto ne volim i najradije bi ga svake godine preskočila, dok jesen jedva dočekam zbog svoje omiljene namirnice – bundeve. Ovu salatu sam radila prošlu zimu i baš me oduševila, pa bi bila prava šteta da je ne podijelim s vama dok je sezona bundeva kad to već nisam učinila prošle godine. Kao i svake godine baka me opskrbi sa 20-tak bundeva koje završe u  svemu i svačemu. Većinu kolača i keksića već sam isprobala, zatim rižota, tjesteninu i njoke, pa je došao red i na salatu. Za ovu salatu potrebno vam je desetak minuta ako već imate pečenu i ohlađenu bundevu i mjere su za dvije osobe.

Pumpkin and pomegranate salad

Bundevu narezanu na kriške pecite na 180 stupnjeva oko 30 do 40 minuta. Potrebno Vam je 200 g pečene bundeve.  Kad se ohladi narežite ju na kockice ili izdubite kuglice. 100 g matovilca operite i posušite. Za očistiti šipak na najbezbolniji način preporučam ovaj link. 10 g bučinih sjemenki lagano tostirajte. Sve sastojke poslažite na tanjur,a matovilac prije toga začinite po želji (ja sam koristila bučino ulje i aceto balsamico).  Posolite, popaprite i na kraju posipajte s malo feta sira ili parmezana i bučinog ulja.

 

Pumpkin and pomegranate salad

Oglasi

4 thoughts on “Salata od bundeve i šipka

  1. Ova salata je baš po mom ukusu:)
    U Istanbulu sam kupila sirće od nara pa kad nemam pri ruci voćku ja uvek koristim sirće.
    I da, hvala za video-meni uvek treba 100 godina dok sve ne očistim:)

    Sviđa mi se

Komentiraj

