Kolačići od mandarina

Ove kolačiće mjerkam još od davne 2008. godine. Autor je Milicza, i ne znam jesam li probala finije i sočnije kolačiće na temu biskvitnih kolača poput ovog. Jedan od razloga zašto mi je toliko dugo trebalo da ih napravim jest taj što nisam mogla doći do neprskanih domaćih mandarina. Na placu se svi kune da su njihove mandarine neprskane i domaće, ali nekako im baš i  ne vjerujem. Kad sam prošli tjedan dobila sanduk neprskanih mandarina iz Metkovića, ovi Miliczini kolačići su mi odmah pali na pamet i više nije bilo odgađanja pripreme ovog recepta. Jedino mi je žao što nismo već prije mogli uživati u ovom receptu.

Tangerine mini cakes

Originalni recept pogledajte ovdje.

Za 12 kolačića potrebno je:

5-6 kom (oko 400 gr) mandarina
125 g maslaca
250 g šećera
3 jaja
200 g brašna
50 g kokosa
1 vrećica praška za pecivo

Preljev

150 ml soka od manadarine
150 g  šećera
1 korica narandže
šećer u prahu za posipanje

Tangerine mini cakes

Cijele mandarine zajedno s korom prokuhajte tako da ih stavite u hladnu vodu a kad vad voda zaključa, kuhajte ih još oko 2 minute.
Operite ih i ponovite postupak. Tako prokuhane mandarine miksajte  štapnim mikserom da dobijete pire. Jaja i šećer miksajte, dodajte im pire od mandarina, omekšali maslac, brašno, kokos i prašak za pecivo.
Pecite ih u malim kalupima ili u jednom velikom na 180 stupnjeva cca 15 minuta, ili testirajte čačkalicom. Ukoliko pečete jedan veliki kolač vrijeme pečenja produžite.

Tangerine mini cakes

Skuhajte preljev od soka i šećera s dodatkom narandžine korice.
Kad se kolačići (kolač) malo prohlade izvadite ih iz kalupa, pa ih ponovno  vratite u kalupe i prelijte skuhanim sokom od mandarina. Ostavite da se ohlade, izvadite ih iz kalupa i posipajte šećerom u prahu.

Oglasi

23 thoughts on “Kolačići od mandarina

  1. 😀 jesam dobro shvatio – nakon sto dva puta prokuham mandarine, ogulim koru i ona se, naravno, ne koristi ? ovo cu definitivno sutra probati ! hvala na receptu! :))

    Sviđa mi se

      1. Odličan mi je recept. Obožavam mandarine automatski ide u omiljene.

        Nažalost, ne mogu sa sigurnošću naći neprskane mandarine. Hoću li moći nakon kuhanja ukloniti koru?

        Sviđa mi se

  2. Pravila, tri puta: kolači su prekrasni, sočni, ali ni jednom mi se nisu dobro dignuli… Doduše, jednom sam umjesto kokosa stavila bijelu čokoladu i okusom su bili saaaaavršeni!

    Sviđa mi se

  3. Na fotkama se baš vidi kako su sočni kolačići…Kombinacija mandarina i kokosa je odlična. Znam da je korica citrusa prepuna eteričnih ulja i ima daje poseban šmek, tako da dok se ne dočepam organskih, uživaću u fotkama:)
    A možda bih mogla probati samo od mandarina bez kore? 🙂 Baš me interesuje…

    Sviđa mi se

  4. Recept izgleda izuzetno i jako je izazovan za pripremu. No ima nas koji ne mozemo nabaviti neprskane mandarine.
    Kako “oprati” ove prskane koje jedino mozemo kupiti?

    Hvala unaprijed na savjetu…

    Sviđa mi se

    1. Novi, ja ih nisam radila sve dok nisam nabavila neprskane mandarine, tako da ne mogu preporuciti isprobavanje s ovim prskanim. Negdje sam procitala da se ponovi par puta postupak kuhanja, ali nisma sigurna kako bi to djelovalo na strukturu mandarina. Hvala Vam na komentaru!

      Sviđa mi se

Komentiraj

