Keksići za djedicu

Cookies for Santa

Ovo je recept koji koristim kad mi treba tijesto koje ne treba odležati u hladnjaku i koje je odlično za izrezivanje s kalupima. Recept mi je dala moja mama još davno, a ja mu se uvijek vrlo rado vraćam, jer je jako ukusno a arome dodajete po želji. Ja ga obično radim s limunovim sokom i koricom. Kako je ove godine prava zbrka kod nas zbog nedostatka vremena, Ian i ja smo tek navečer krenuli u izradu keksića za djedicu. Morali su biti jednostavni, šareni i brzi.
Premaz od bijele čokolade, malo šarenih perlica, razni kalupi i imate savršene keksiće za djedicu.

Cookies for Santa

250 g brašna
125 g maslaca
1/2 vrećice praška za pecivo
sok od pola limuna
naribana korica od jednog limuna
1 jaje
100 g šećera

100 g bijele čokolade
pola žlice ulja

šarene jestive perlice

Cookies for Santa

Brašno prosijte s praškom za pecivo, dodajte narezani maslac i prstima mrvite smjesu. Dodajte jaja i šećer, limunovu koricu i sok od limuna pa zamijesite glatko tijesto koje ostavite da odmori u hladnjaku dok se ne zagrije pećnica na 170 stupnjeva. Tanko ga razvaljajte na pobrašnjenoj podlozi i vadite oblike po želji i slažite na pleh obložen pek papirom. Pecite ih cca 7 do 10 minuta, ne smiju potamniti.
Bijelu čokoladu i ulje otopite na pari, ostavite da se ohladi pa na svaki keksić nanesite sloj čokolade i posipajte raznim šarenim jestivim ukrasima i perlicama, ostavite da se čokolada stisne i spremite u limenu kutiju.

Oglasi

6 thoughts on “Keksići za djedicu

  1. Preslatki su keksići i sigurna sam da će razveseliti djedicu, a ja bilježim recept pa ću sa nećakinjom u akciju isprobavanja tako da i nas razvesele u ovo blagdansko vrjeme !
    Tebi i tvojima sretne i vesele blagdane želim i svako dobro !

    Sviđa mi se

Komentiraj

